Banks mówi o tournee, tańcu i otwarciu swojego show „Punch In The Face”

Po bardzo potrzebnej dwuletniej przerwie w muzyce, BANKS powróciła w zeszłym roku z wyraźną wolną przestrzenią, swoim najbardziej pewnym albumem do tej pory i niesamowitym pragnieniem powrotu na drogę.
„Byłam zdecydowanie gotowa” – powiedziała piosenkarka synth-pop przez MTV News przez telefon. „Bardzo tęskniłam za graniem i pracowałam nad nową muzyką i byłam naprawdę, bardzo przygotoana, aby to wszystko połączyć”.

Artystka, urodzona Jillian Rose Banks, zadzwoniła z Los Angeles, gdzie przygotowuje koncert w rodzinnym mieście w ramach Live at Aloft Hotels Homecoming Tour. Będzie to „naprawdę surowe, akustyczne” wydarzenie, powiedziała, które nie może się bardziej różnić od występu na żywo, który gra od dwóch miesięcy. III Tour , nazwana na cześć trzeciego albumu studyjnego, który pojawił się w lipcu, jest jej pierwszym głównym występem od dwóch lat. BANKS nie szczędził do tego artystycznego rozkwitu, wypełniając swój występ ambitną choreografią, różnorodną setlistą i oszałamiającymi światłami.
„To było niesamowite. Zabawnie jest oglądać to, co stworzyłeś w różnych mediach” – powiedział 31-latek o programie. „Byłem w studiu, tworząc piosenki, ale w rzeczywistości widząc, jak ożywa i widzę, jak ludzie śpiewają słowa, a następnie wykonują ruch i zastanawiają się, jakie światła i jakie kolory chciałem dla każdego… to naprawdę świetna zabawa mnie.”
Trasa koncertowa w Wielkiej Brytanii rozpoczyna się 1 listopada, ale wcześniej BANKS skontaktował się z MTV News, aby przekazać nam wszystko na III .
Wie dokładnie, jak zarezerwować swój program.


„Till Now” otwiera trzeci album BANKS uderzającym uderzeniem, gdy warczy: „Pozwalam ci mnie pchać do tej pory”. Powiedziała, że ​​to oczywiste, że otworzy III trasę w ten sam sposób, umieszczając ten utwór na samej górze listy setlist.
„Czułem, że to deklaracja siły i oda tam, gdzie byłem” – wyjaśniła. „I myślę, że sposób, w jaki się zaczyna – jak zaczyna się naprawdę surowy, a potem stopniowo przekształca się w tego potwora – zaczyna przedstawienie od tego, czym powinien być. To coś w rodzaju uderzenia w twarz od razu”.
Tymczasem jej bis kończy się ulubionym przez fanów bangerem „Beggin for Thread” z 2014 roku, który zamyka serial równie skutecznym hukiem. „Jest jasny. To hymn. Myślę, że ludzie lubią śpiewać razem z tym, więc fajnie jest to zamknąć”.

Setlista może przechodzić pewne zmiany.

Istnieje „szkielet” setlisty, do którego BANKS przylega blisko, ale to nie znaczy, że nie będzie od czasu do czasu zmieniać rzeczy. Weźmy na przykład ruch wentylatora, który wywołał włączenie „This Is What It Feels Like”. Czczony hymn z jej albumu Goddess z 2014 roku, utwór został w pewnym momencie usunięty z jej zestawu, zanim fani rozpoczęli kampanię o jego powrót za pośrednictwem petycji change.org.

Śmiejąc się, BANKS powiedział o ruchu kierowanym przez fanów: „Myślę, że jest coś wyjątkowego, kiedy odkryjesz artystę w utworze, który słyszysz jako pierwszy. I to jest jeden z pierwszych utworów, które wydałem. Uwielbiam ten utwór, to jest jedną z moich ulubionych piosenek, które stworzyłem. Więc rozumiem. Ma w tym coś specjalnego. ”

Omawiając inne możliwe zmiany listy setów, ujawniła: „Nie występowałam w„ Made of Water ”ani„ What About Love ”i chcę zacząć robić to podczas trasy po Europie. Zobaczymy, co się wydarzy”.
Ona tańczy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

BANKS zaczął włączać taniec do swojego koncertu na żywo podczas The Altar Tour, ale podczas jej obecnej wędrówki stał się jeszcze bardziej integralny. Nie jest klasycznie trenowana jako tancerka, ale z pomocą choreografki z Los Angeles, Niny McNeely, bardziej harmonizuje ze swoim ciałem.

„Uwielbiam się przeprowadzać i myślę, że w tworzeniu muzyki jest coś fizycznego” – wyjaśniła. „Chciałem wyrazić, jak moja muzyka wpływa na mnie fizycznie i jak ja to widzę. Chcę, aby moja wizja była jak najbardziej klarowna i stworzyć świat na scenie, który widzę, kiedy tworzę muzykę. Myślę więc, że ten ruch był po prostu naturalny postęp w kierunku osiągnięcia tego ”.

Podczas III trasy BANKS często towarzyszy para wyglądających tancerzy zapasowych, Nadine Olmo i Allison Fletcher; razem są wirującą trójcą, która porusza się w oszałamiającej harmonii. „Poznacie ludzi całkiem dobrze, kiedy jedziecie w trasę” – powiedziała o swojej przyjaźni z parą. „Są ze mną od kilku lat, więc jest świetnie”.

Włącza także oryginalną poezję do swojego programu.

Artysta, którego wyraźnie nie da się zapakować, BANKS również wykroczył poza muzykę. Na początku tego roku wydała książkę poezji zatytułowaną Generations of Women From The Moon Poetry , złożoną z osobistych wierszy i ręcznie rysowanych ilustracji. Podczas trasy koncertowej BANKS często recytował jedną z wyróżniających się książek tej książki, „Ode to the Gray Zone”, pomiędzy utworami.

„Poezja jest jak muzyka. Pochodzi z tej samej części mnie, która lubi pracować w ten sposób i spełnia mnie w podobny sposób. Tworzenie spełnia mnie ogólnie. To po prostu inna część mnie” – powiedziała. „Myślę o moim programie jako o tym, że po prostu dzielę się z ludźmi. Nie musi to być tylko śpiewanie; może to być śpiewanie, ruch i wiersze”.

Chce, żebyś odszedł, czując się upoważniony.

Wiodący singiel z III , „Gimme”, doskonale oddaje aurę kontroli BANKS, gdy żąda: „Daj mi to, czego chcę, na co zasługuję”. Ta energia jest wzmocniona tylko przez oglądanie piosenki na żywo, ale piosenkarka nalega, aby każdy utwór w III – niezależnie od tego, czy chodzi o złamane serce, zazdrość czy miłość – ma swoje własne poczucie wzmocnienia.

„Każda emocja ma siłę” – powiedziała. „Możesz poczuć siłę w smutku. Możesz poczuć siłę w pragnieniu kogoś. Możesz poczuć siłę w gniewie. Każda piosenka łączy się z innymi emocjami, ale chodzi tylko o posiadanie tego, co czujesz. To sprawia, że czuję się silny.”

Madeline Roth